Strategie

Het maximale uit je video's halen begint bij de strategie. In dit hoofdstuk leer je alle ins en outs rondom videomarketing.

Bestel het programma
7 (1)

Over deze les

14 afleveringen

1. De angst om te starten met video

Leer hoe je drempels weghaalt bij collega's als het gaat om video & zo presenteer je jouw videoplannen op werk.

Afleveringsduur: 03:29

2. Customer journey

Ontdek welke fases er zijn binnen jouw klantreis en wat ze kenmerkt.

Afleveringsduur: 01:50

3. Je customer journey versterken dankzij video

Welke video's werken in welke fase van jouw customer journey? Ontdek in deze aflevering hoe je op 3 manieren jouw customer journey kunt versterken.

Afleveringsduur: 04:54

4. Made to Stick

Bij welke doelstelling scoren welke type video's het beste? Ontdek dit alles via ons eigen videomodel!

Afleveringsduur: 03:21

5. Case: Video in het onderwijs

Hoe kun je je PR strategisch slimmer aanpakken? In deze video duiken we in onze strategie van segmentatie én hoe dit voor meer inschrijvingen heeft gezorgd.

Afleveringsduur: 04:25

6. Testimonial

Leer wat de kracht is van een testimonial en wanneer het slim is om als bedrijf in te zetten.

Afleveringsduur: 03:01

7. Hoe produceer je zelf een testimonial?

Zo produceer je een ijzersterke testimonial en leer je onze geheimen van achter de schermen.

Afleveringsduur: 05:20

8. How to

Wanneer is een how to handig om in te zetten als video en waar je op moet letten wanneer je het zelf gaat produceren?

Afleveringsduur: 03:37

9. Case: Klantenservice optimaliseren door how to video’s

Op deze manier hebben how to video's de klantervaring en -service geoptimaliseerd.

Afleveringsduur: 03:53

10. Vloggen

Na deze video weet jij wat de voordelen zijn van vloggen én hoe je zelf aan de slag kunt.

Afleveringsduur: 02:10

11. Case: Meer merkloyaliteit dankzij vloggen

Hoor het backstage verhaal hoe vloggen heeft bijgedragen aan het verhogen van de merkloyaliteit van een recruitmentbureau.

Afleveringsduur: 06:43

12. Q&A

Ontdek wanneer een Q&A een goed videoformat is om in te zetten en wat de voordelen zijn.

Afleveringsduur: 02:32

13. Case: Van Q&A tot video langs de snelweg

Hoe start je een Q&A op? In deze video nemen we je achter de schermen mee hoe we deze campagne van A tot Z hebben opgepakt en hoe jij dit zelf kunt doen.

Afleveringsduur: 07:55

14. Bedrijfsvideo

Wat zijn de voordelen van een bedrijfsvideo en wanneer is het slim om dit te produceren?

Afleveringsduur: 02:06

Andere onderwerpen

Leer altijd en overal, in je eigen tempo

Bestel het programma
  • De professionals van Untaped maken al jaren digitale content voor de mooiste merken
    Leer van professionals
  • Bingewatch erop los en spot binnen no-time iedere videokans binnen jouw organisatie!
    Hands-on lessen
  • Ga direct aan de slag door checklists, cheatsheets, scripts en templates.
    Aanvullende downloads

Lees wat onze klanten zeggen

Agnes Vleugel

Van zichtbaarheid naar leads

We zijn nu aan de slag gegaan met video's die ons zichtbaarheid en bekendheid opleveren wat resulteert in leads. Het is voor ons duidelijk hoe we onze doelgroep kunnen bereiken en onze sport- en coachingsprogramma's vullen.

Agnes Vleugel Eigenaar en Performance Coach | Growing® & Growing Business Academy®
Ingeborg Voogt

We bereiken meer sollicitanten

De afleveringen zijn direct toepasbaar in de praktijk. We maken nu meer vlogs en zetten LinkedIn slimmer in. Zo bereiken we meer sollicitanten voor onze vacatures. Untaped inspireert, dat helpt enorm in het overdragen van kennis.

Ingeborg Voogt Strategisch communicatieadviseur | Gemeente Molenlanden
Joris Verhoeven

Onze views én interacties zijn flink gestegen

Untaped heeft goede videocontent en waardevolle tips om video's op diverse media te delen. Zo zijn wij als wervings- en selectiebureau aan de slag gegaan met vloggen en zien we nu dat onze views én interacties flink gestegen zijn!

Joris Verhoeven Eigenaar | LEF Recruitment & LEF Green

Je bent in goed gezelschap

logo 100 procent leuk
logo efteling
7f38bc92470dbb42e4eea62a6855343307967bc0
logo rabobank
63b56673cb2e16488c9da7c45ff7fdc99a9c590d
logo ministerie van defensie
Untaped logo

Veelgestelde vragen

Wie is Untaped en waarom?

Untaped is dé videomarketing academy die jou verder helpt met jullie eigen videomarketing.

Met meer dan 6 jaar ervaring en ruim 300 producties per jaar, zowel nationaal als internationaal, met een breed scala aan toepassingen: van arbeidscommunicatie tot lanceringen en van loyaliteitscampagne tot social media producties weten wij wat wel én wat niet werkt als het aankomt op videocampagnes.

Met Untaped nemen we je mee in onze wereld. Where video meets business.

Hoe lang hebben we toegang Untaped?

Na aanschaf heb jij zes maanden onbeperkt toegang tot Untaped op ieder device, waar en wanneer je maar wilt. Dus bingewatch erop los en gebruik al onze handige downloads, zodat jij direct aan de slag kan met jullie eigen videomarketing!

Voor wie is Untaped bedoeld?

Untaped is voor iedereen die snapt wat het zakelijke succes is wanneer je videomarketing goed inzet! Veel van onze gebruikers zijn Communicatieprofessionals, HR-medewerkers en mensen die de PR & branding binnen hun bedrijf oppakken. Maar ook freelancers of ondernemers van creatieve bureaus zien we veel terug binnen onze klanten.

Doordat we met Untaped meer dan 6 jaar, zowel nationaal als internationaal, ervaring hebben is het voor iedere branche relevant.

Waaruit bestaat het programma?

Untaped bestaat uit een vast programma van 5 hoofdstukken. Met deze hoofdstukken kun jij een campagne van scratch oppakken. Oftewel van strategie naar het begrijpen van de apparatuur. Om zo door te gaan naar het filmen, het gereed maken om te vlammen op social media en uiteindelijk te gaan converteren. Want daar doen we het uiteindelijk allemaal voor, toch?

Het programma is naast de 70+ video's ook gevuld met handige checklist, cheatsheets en andere downloads zodat jij direct aan de slag kunt met deze documenten.

Wil je meer verdieping? Dan hebben we onze aanvullende lessen, ook wel snackable content genoemd. Bij het aanschaffen van Untaped kun jij zelf één of meerdere aanvullende lessen selecteren om zo het maximale uit je videomarketing te halen.

Is Untaped interessant voor alle branches?

Untaped is branche overschrijdend en daar zit misschien wel het grootste succes. Doordat we met en voor zoveel verschillende organisaties ijzersterke videocampagnes hebben gerealiseerd, weten we wat wel én niet werkt. Van kleine onderneming tot multinational. En komt dat mooi uit, want dat is nu net de kennis die we graag met jou willen delen!

Wat zijn de aanvullende lessen?

Onze aanvullende lessen, ook wel snackable content, zijn verdiepende video's om meer in te zoomen op een bepaald onderwerp. We duiken in deze extra hoofdstukken dieper in op cases, wat hier wel én niet werkte qua videomarketing zodat jij dit als voorsprong voor jullie eigen bedrijf kunnen gebruiken.

Bekijk alle vragen

Jouw videomarketing naar een volgend niveau?

Start nu met Untaped en word die onmisbare videoprofessional.

1704186ab9a9de73fcc0892c307bc637eeb5d9bb