Het traditioneel werven van nieuwe medewerkers is voorbij. In deze aflevering duiken we in op de type video's die slim zijn om in te zetten naast de traditionele vacaturevideo, zodat jij wél personeel vindt.
Duik met ons achter de schermen waarin we onze internationale campagne bespreken waarin we personeel werven voor Nestlé.
Je video is af en dan? Juist, doorsturen naar je landingspagina. Maar wat staat er nu precies op zo'n landingspagina en hoe optimaliseer je dit? Ontdek het in deze aflevering.
Je hebt veel vacatures openstaan, maar hoe zorg je ervoor dat je zo slim mogelijk met je tijd en budget omgaat? Ga mee achter de schermen en ontdek hoe je dit zo duurzaam en effectief mogelijk kunt aanpakken met video's.
Werven met arbeidsvoorwaarden is niet waarmee jij personeel gaat vinden. Zoom juist in op je werkgeverscultuur. In deze aflevering duiken we in op het belang van een werkgeverscultuur.
Op elk kanaal dezelfde content plaatsen om zo nieuwe collega's te vinden? Dat is niet slim. In deze aflevering nemen we je achter de schermen mee hoe je per kanaal een ander type kandidaat kunt vinden.
Untaped is dé videomarketing academy die jou verder helpt met jullie eigen videomarketing.
Met meer dan 6 jaar ervaring en ruim 300 producties per jaar, zowel nationaal als internationaal, met een breed scala aan toepassingen: van arbeidscommunicatie tot lanceringen en van loyaliteitscampagne tot social media producties weten wij wat wel én wat niet werkt als het aankomt op videocampagnes.
Met Untaped nemen we je mee in onze wereld. Where video meets business.
Na aanschaf heb jij zes maanden onbeperkt toegang tot Untaped op ieder device, waar en wanneer je maar wilt. Dus bingewatch erop los en gebruik al onze handige downloads, zodat jij direct aan de slag kan met jullie eigen videomarketing!
Untaped is voor iedereen die snapt wat het zakelijke succes is wanneer je videomarketing goed inzet. Veel van onze gebruikers zijn werkzaam als ondernemer of bedrijf in de creatieve sector.
Doordat we met Untaped meer dan 6 jaar, zowel nationaal als internationaal, ervaring hebben weten we hoe je klanten wél en niet kan binnenhalen.
Untaped bestaat uit een vast programma van 5 hoofdstukken. Met deze hoofdstukken kun jij een campagne van scratch oppakken. Oftewel van strategie naar het begrijpen van de apparatuur. Om zo door te gaan naar het filmen, het gereed maken om te vlammen op social media en uiteindelijk te gaan converteren. Want daar doen we het uiteindelijk allemaal voor, toch?
Het programma is naast de 70+ video's ook gevuld met handige checklist, cheatsheets en andere downloads zodat jij direct aan de slag kunt met deze documenten.
Wil je meer verdieping? Dan hebben we onze aanvullende lessen, ook wel snackable content genoemd. Bij het aanschaffen van Untaped kun jij zelf één of meerdere aanvullende lessen selecteren om zo het maximale uit je videomarketing te halen.
Untaped is branche overschrijdend en daar zit misschien wel het grootste succes. Doordat we met en voor zoveel verschillende organisaties ijzersterke videocampagnes hebben gerealiseerd, weten we wat wel én niet werkt. Van kleine onderneming tot multinational. En komt dat mooi uit, want dat is nu net de kennis die we graag met jou willen delen!
Onze aanvullende lessen, ook wel snackable content, zijn verdiepende video's om meer in te zoomen op een bepaald onderwerp. We duiken in deze extra hoofdstukken dieper in op cases, wat hier wel én niet werkte qua videomarketing zodat jij dit als voorsprong voor jullie eigen bedrijf kunnen gebruiken.