In dit hoofdstuk zoomen we in op verschillende fases in je onderneming en en hoe je met video's nieuwe leads kunt krijgen.
De Efteling als opdrachtgever binnenhalen dankzij videomarketing, dat is wat ons overkwam. In deze video nemen we je achter de schermen mee hoe dit gebeurde en welke lessen jij hieruit kunt halen.
Er zijn verschillende fases te kenmerken als je kijkt naar je bedrijf of organisatie waar je werkt. Iedere fase kent een ander soort video dat strategisch slim is om in te zetten. In deze video zoomen we in op welke fase welke type video's nodig heeft.
Of je nu een start-up, scale-up of al een gevestigde naam bent: opschalen met video's is voor ieder bedrijf mogelijk. Kom met ons backstage en ontdek hoe WRTS (onderdeel van Squla) video's inzet om digitaal op te schalen.
In deze aflevering nemen we met elkaar door wat de theorie 'Behoefte, belofte, bewijs' is en hoe je dit praktisch om kunt zetten met behulp van video's.
Klanten werven via social media met video is eenvoudig wanneer je het spel van videomarketing begrijpt. Maar er zijn ook dingen waardoor je juist leads kunt verliezen. In deze aflevering zoomen we in op welke gevaren wij hierin signaleren en hoe je dit kunt voorkomen.
Untaped is dé videomarketing academy die jou verder helpt met jullie eigen videomarketing.
Met meer dan 6 jaar ervaring en ruim 300 producties per jaar, zowel nationaal als internationaal, met een breed scala aan toepassingen: van arbeidscommunicatie tot lanceringen en van loyaliteitscampagne tot social media producties weten wij wat wel én wat niet werkt als het aankomt op videocampagnes.
Met Untaped nemen we je mee in onze wereld. Where video meets business.
Na aanschaf heb jij zes maanden onbeperkt toegang tot Untaped op ieder device, waar en wanneer je maar wilt. Dus bingewatch erop los en gebruik al onze handige downloads, zodat jij direct aan de slag kan met jullie eigen videomarketing!
Untaped is voor iedereen die snapt wat het zakelijke succes is wanneer je videomarketing goed inzet. Veel van onze gebruikers zijn werkzaam als ondernemer of bedrijf in de creatieve sector.
Doordat we met Untaped meer dan 6 jaar, zowel nationaal als internationaal, ervaring hebben weten we hoe je klanten wél en niet kan binnenhalen.
Untaped bestaat uit een vast programma van 5 hoofdstukken. Met deze hoofdstukken kun jij een campagne van scratch oppakken. Oftewel van strategie naar het begrijpen van de apparatuur. Om zo door te gaan naar het filmen, het gereed maken om te vlammen op social media en uiteindelijk te gaan converteren. Want daar doen we het uiteindelijk allemaal voor, toch?
Het programma is naast de 70+ video's ook gevuld met handige checklist, cheatsheets en andere downloads zodat jij direct aan de slag kunt met deze documenten.
Wil je meer verdieping? Dan hebben we onze aanvullende lessen, ook wel snackable content genoemd. Bij het aanschaffen van Untaped kun jij zelf één of meerdere aanvullende lessen selecteren om zo het maximale uit je videomarketing te halen.
Untaped is branche overschrijdend en daar zit misschien wel het grootste succes. Doordat we met en voor zoveel verschillende organisaties ijzersterke videocampagnes hebben gerealiseerd, weten we wat wel én niet werkt. Van kleine onderneming tot multinational. En komt dat mooi uit, want dat is nu net de kennis die we graag met jou willen delen!
Onze aanvullende lessen, ook wel snackable content, zijn verdiepende video's om meer in te zoomen op een bepaald onderwerp. We duiken in deze extra hoofdstukken dieper in op cases, wat hier wel én niet werkte qua videomarketing zodat jij dit als voorsprong voor jullie eigen bedrijf kunnen gebruiken.